torstai 12. syyskuuta 2013

#007 Kisoissa

MOIKKA!

Pahoittelen postaus taukoa. Sunnuntaina oltiin huittisissa. Mä menin 80cm ja toisen 80cm mutta siinä oli 90cm uusinta johon en päässyt lisäksi se oli ponien harrastemestaruus kisat. Veera meni Haaveella 70cm ja 80. Ensin veera meni 70cm ja sit 80cm. Siitä tuli 4vp koska tuomarin mukaan haave pysähtyi kun Haave hyppäsi sen kaynnistä ja 80cm kanssa 4vp. Sitten mä meni 80cm se me ni hyvin vaikka tuli 4vp koska haave hirnui ja topi eisit keskittynyt ja sit se viellä tuli esteen juureen, et en olis muutenkaan päässy sen yli ilman pudotusta

Veera ja Haave



Sitten mä menin sen toisen 80cm. Siinäki tuli 4vp. Mutta olin ponien harrastemestaruudessä kolmas mutta siinä oli vain 6 osallistujaa. Kun kuulutettiin että mä pääsen palkintojen jakoon ni me oltiin jo oteettu satula pois ja laiteettu kylmät jalkoihin joten tuli hiukan kiire mutta ehtisin silti. :) Kotimatkalla me mentiin Hesburgerilille. Hetikun oltiin kotona niin lähdin mun kaverinkaa elokuviin ja se oli tosi kiva.


PALKINTOJEN JAOSSA

Palkonnot

                                          HYPPYKUVAT TULEE MYÖHEMMIN!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti