maanantai 16. joulukuuta 2013

#017 Maastossa!

Moikka!

Pahoittelen tooosi tosi tosi pitka postaustaukoa. Mutta siis eilen olin äidin kanssa maastossa. Me oltiin jo suunniteltu maastolenkki mut sit se matkanvarrella vähän muuttui. Ensin mentiin yhdelle pellolle ja siitä suoraa tielle ja taas siitä pelolle. Sit äiti halus mennä mettään kattoo mitä siellä on kun ei oltu käyty siellä. Mut sitten me oltiinki siellä melkein koko tunti. Lopuks mentiin hyppäämään maasto esteitä mettään. Sinne oli kaatunut puu ja mun teki ihan hirveesti mieli hypätä ni ja sit hyppäsin sitä pari kertaa. Se puun korkeus oli joku 60-70cm. Ekana hyppäsin sellasii pienii. Menin ne sitte mun ei pitäny hypätä sitä isointa puuta viellä mut topi veti ihan kauheesti ja hyppäs sen " sen takii se veti kauheesti ku nyt on ollu sillä hyppy taukoa" . Ja ku olin puun toisella puolella ni huusin äitille et SE OLI VAHINKO!! Ja ku menin toisen kerran ni esteen toisella puolella mä jotenkin muksahdin maahan en kyllä tiedä miksi:-) . Onneksi kolmaskerta toden sanoo. Eli viimenen kerta meni hyvin.                

         AJATTELIN LAITTAA VIDEOITA KUN OLI NIIN PITKÄ POSTAUS TAUKO!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti