maanantai 6. tammikuuta 2014

#019 Kuulumisia!

  Moikka! Nyt olen vienyt Topin wasaborgintalle ( ihan muuten vaan ). Oon siellä sit ratsastellu maastossa, kenttällä ja hypättykin on kerran tai kaks. Olin jonain päivän en kyllä muista/tiedä mikä päivä silloin oli mutta olin kumiskin Nooralla yötä. Mun piti mennä silti pesis harkoihin vaikka olin kaverilla mut ei siitä sit enenpään. Ja eilen hyppäsin Topilla . Menin ruotsalaista okseria ja jotain linjaa ja sit oli kans ihan tavallinen pysty. Muuten meni ihan hyvin mutta meinasin tippua kun Topi kielsi. Tänään menin Idan ja Telman kanssa maastossa ilman satulaa ( Telma on muuten Idan poni ). Sekin meni ihan hyvin paitsi kumpikaan poneista ei halunnut pysyä käsissä :) Ja lopuksi laitettiin ponit pois ja Idalla oli vielä valjakko valmennus ja sain mennä sen kyytiin : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti