keskiviikko 21. elokuuta 2013

#004 Viikon lopun tapahtumia

Moi!

Lauantaina olin kisoissa.Se oli vakka-cupin viimeinen osakilpailu ja tyyliarvostelu. Menin Topilla ja Vilillä.Ensin menin Vililä 65cm.Siitä tuli puhdas rata mutta putosin satulan taakse.Sitten menin Topilla 75 ja se oli sitä vakka-cuppia.Mun piti olla tokassa verkka ryhmässä tai siis äiti luuli että mä oon toiseesa verkka ryhmässä olin okeesti ekassa joten en ehtinyt verkkaamaan muuta ei se haitannut.Koska oli tyyliarvostelussa 9 ja Veera 8 mutta olin vakka-cupissa 3.Sain tosi ison ruusukkeen ja pikku pokaalin ja lahja kortin johonkin hevostarvike kauppaan.Sitten oli Idan vuoro.Unohdin kertoa että, Ida meni myös Topilla 75cm.Sillä meni hyvin mutta Topi lähti yhtäkkiä kauhean lujaa niin Idan piti pysäyttää Topi.
Toinen este radalta

hieno hyppy


Noora voitti Ida oli toinen ja mä olin kolmas



Sunnuntaina olin Kankaanpäässä ja Hämeenkyrössä pelaamassa pesäpalloa. Ensin lähdettiin Laitilasta uimahallin pihalta klo:9.00 pussilla Kankaanpäähän. Pelaan Laitilan jyskessä. Se peli me hävittiin muuta ollaan aina ennen voitettu.:(Sitten lähdettiin Hämeen kyröä kohti ja ´matkan varrella käytiin Hesburgerilla.
Sitten oltiin Hämeenkyrössä.Se peli me voitettiin:) Sitten mentiin hakemaan Viiville ja Veeralle Hämeen-kyröstä ylläpito poni  ja varsa. Niiden nimet on Diana eli se poni ja Mimi.



jouksen niin lujaa kun pääsen

Viivi ja Diana Veera ja Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti