maanantai 26. elokuuta 2013

#005 Noora meillä ja alue kisat Luvialla

Moikka!

Perjantaina Noora tuli meille yöksi.Veera ja Viivi tuli ratsastamaan heti kun Noora oli tullut.Ensin Noora meni Topilla ja sitten mä.Noora koikeili muös Dianaa. Lopuksi mementiin pellolle laukkaa. Ja ihan lopuksi mentiin hiukan maastoilemaan. Lauantaina Veera ja Viivi tuli taas ratsastamaan heti aamusta.Sillon me otettiin Topi ja Helmi.Mä menin ensin helmillä ja Noora Topilla  ja puolessa valissä vaihdettiin.Topilla ei olut satulaa ja Helmillä oli.Sitten iltapäivällä me lähdettiin mökille ja vietiin Noora kotiin.Otetiin möys hepat mökkille.



Sunnuntaina me lähdettiin Luvialle kisoihin. Mä menin Topilla ja Veera Haaveella. Mä menin ensin Topilla alue-luokan joka oli vain poneille ja se oli tyyli luokka. Siinä luokassa oli vain kuusi osallistujaa joten sijoittui vain kaksi mä olin  kolmas joten meni tosi hyvin ja se oli eka puhdas alue rata.:) Sitten oli Veeran vuoro.Veera meni Haaveella 80cm seura luokan.Veerallakin meni tosi hyvin mutta kun oli toinen vaihe heti perään niin Veera unohti mihin piti mennä. Mutta se oli varmaan sen syy kun Veera ei ollut ennen päässyt Haaveella toiseen vaiheeseen:) Sitten mä taas menin 90cm sekin oli alueluokka. Se meni kanssa ihan hyvin koska se oli vasta toinen 90cm luokka.Yksi harmillinen kielto mutta muuten meni hyvin. Sitten Veera meni Haaveella alue 90cm . Sekin meni hyvin mutta harmi kun Haave kielsi kaksi kertaa mutte Haave oli jo tosi väsynyt. Illalla me mentiin äitin kanssa näyttämään haavetta eläinlääkärille että onko Haave tiineennä.
Harmivaan että se ei olut:(


Kävelemässä rataa



Veera ja Haave

Viivi hevosen hoitajana



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti